27 Nisan 2010 Salı

Mr. Proper Nerdesinnn??

Eskiden yoğun parfümlü temizlik ürünlerine bayılırdım. Yeni temizlenen eve girince burna deterjan kokusu çarpar ya, “ah temizlik kokusu” diye mest olurdum. –dum! Artık çok rahatsız oluyorum kokulu deterjanlardan. Rutin temizliklerde organik, kokusuz temizleyiciler kullanıyorum, büyük temizlikler, ciddi dezenfeksiyon harekatlarım(!) dışında sert kimyasallar içeren parfümlülerin yüzüne bakmıyorum. Ama tek bir istisnam vardı benim, Mr. Proper. Kaç aydır o market senin, bu market benim bakıyorum, benim ak kaşlı kel başlı yüce Mr. Proper arazi.. Geçen gün Carrefour kızından aldım acı haberi, “O artık getirilmiyor” Ama neden?? O hafif misss kokusu, masssmavi jeliyle sevdiğim tek parfümlü detarjandı . Ürün vaadinin hakkını da veriyordu, küvet lavabo gibi yüzeyler kolay leke tutmaz olmuştu. Lütfen beni yurtdışından Mr. Proper getirtmek zorunda bırakmayın, bir deterjan kalmıştı taşımadığım taşıtmadığım, Mr.Proper’ı yurdumun marketlerinde yeniden görmek, görür görmez galon galon stoklamak istiyorum, lütfen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder